"Aici poti sa zbori purtat de aripile fluturilor. Calatorie placuta!"

vineri, 7 iunie 2013

Violetul serii

 

VIOLETUL SERII

 

Voiam ca ochii tãi de azur sã imi asculte
Scrisul tors subţire de degetele vieţii,
Ce-nşirã delicat simţiri atât de multe,
Ce-mbracã gânduri pure in templul frumuseţii.

 A fost o intâmplare, din cartea primãverii,
Ce m-a adus la tine cu aripile frânte,
Am fost aroma verde din violetul serii,
Am devenit poteca pe care urci spre munte.

 Biet flutur rãtãcit ce işi pierduse floarea
Ai fost nectarul meu in zile atât de multe,
M-ai ajutat sa zbor, ţi-am oferit candoarea,
Voiam ca ochii tãi de azur sã o asculte!

 (Viorica Bota, 05.02.2010)
 
La final o splendida melodie pentru cei care nu cauta definitii pentru iubire ci isi definesc iubirea traind-o, umpland paginile albe ale inimii lor cu emotii si senzatii atat de inalte incat prind aripi si pot gusta "zborul"!
 
 

3 comentarii: