"Aici poti sa zbori purtat de aripile fluturilor. Calatorie placuta!"

luni, 17 iunie 2013

De neuitat


 
 
 
DE NEUITAT

Ascultã cum ninge tãcerea prin plete,
Privește cum cad fulgii albaștri pe jos,
Floarea iubirii rãsare din cete
De vise ȋntoarse pe fațã, pe dos…
...

Aștept sã bați ȋn ușã, ȋnfriguratã,
Mã gândesc frenetic doar la chipul drag,
Devin treptat atât de ȋngrijoratã,
Tresar când te zãresc ȋn prag.

Privindu-mã, pe buze ți-a-nflorit un zâmbet,
Ingrijorarea mea s-a prefãcut ȋn scrum,
Nu ai lãsat sã-ți scape niciun sunet
Din tot ceea ce-aveam sã-ți spun!

In liniște solemnã ai ascultat
Inșiruirea caldã a fiecarui vers,
Atent și conectat complet ai descifrat
Refrenul dragostei emis spre univers.

Si bucuria ți-a pãtruns ȋn suflet,
Dar te-a șocat, te-a nãucit sã știi,
Cã lira-mi mutã a mai scos un sunet,
Cã-n miez de noapte am scris, iar, poezii!

Viorica Bota, 5 februarie 2000
 
 
Azi poate ceva surprinzator.... cum sa obtinem linistea inimii cand ea, inima, este inconjurata de fortareata gandurilor si rar reusim sa ne intoarcem in inima noastra.... Sa vedem daca merita sa incercam!

2 comentarii:

  1. Am citit ,am vazut si videoul, mi-a placut. Am incercaat ca sa distribuesc deaicia al FB., dar n-am putut.

    RăspundețiȘtergere
  2. numai de pe pagina dvs de Facebook puteti distribui.... Multumesc!

    RăspundețiȘtergere