"Aici poti sa zbori purtat de aripile fluturilor. Calatorie placuta!"

sâmbătă, 29 iunie 2013

Printesa fluturilor


 
PRINTESA FLUTURILOR

 
Ai venit de nicãieri,
O scamã de culoare,
Te-ai așezat pe pieptul meu,
Luându-mã drept floare!

 
Incremenitã-n nemișcare
Iți scanez aripile
Inima, de ȋncântare,
Iți mãsoarã clipele.

 
Roiuri de fluturi colorați
In pãrul meu se-animã,
Se rãspândesc ȋnviorați
De aroma mea de zânã!

 
Odihna-ți de la pieptu-mi
In clipe, ani mãsoarã,
Petale roșii rupe-mi
Corola o sã mã doarã!

 
Crãiasã rozelor ce dorm
De vãlu-mi ocrotite,
Prințesã fluturilor stol
Cu fâlfâiri șoptite….

 
               Viorica Bota, 26 iunie 2013


3 comentarii:

  1. Flori tie !..printesa a florilor pentru minunatele cuvinte ,
    prin care stii sa aduci bucuria sufletelor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si sunt incantata ca pot raspandi un pic de frumusete care adduce bucurie in suflete!

      Ștergere