"Aici poti sa zbori purtat de aripile fluturilor. Calatorie placuta!"

miercuri, 29 mai 2013

Gândul



 

 



Mă tulbură în noapte la fel ca şi în zi
Gândul acesta mai tare decât piatra,
Sufletul întreg mi l-aş jertfi
Vreau să cunoască eternitatea.

 

…un gând fugar şi rătăcit
ce-mi răscoleşte viaţa,
Dar îl iubesc şi îl alint,
Îmi luminează faţa.

 

E minunat cum s-a născut:
L-a împletit un vis
Şi visul ce l-a zămislit
De suflet mi l-a prins.

 

Mă însoţeşte pas cu pas,
În orişice secundă,
E mângâierea ce-a rămas,
Lungimea mea de undă.

 

Călătoresc spre infinit
Cu gândul meu năvalnic,
Astăzi, nimic nu ne-a oprit,
Dar vine-un mâine jalnic!

 

Îmi va strivi el acest gând,
Îmi va zdrobi visarea?
Voi plânge, oare, apărând
IUBIREA sau UITAREA?

  (Viorica Bota, 23 ianuarie 2000)

 

 

 

 

Un comentariu:

  1. Felicitari!

    Inseamna ,ca nu te cunosteam bine .

    Mie,mi place si poezia si video.

    Iti multumesc!!:)

    RăspundețiȘtergere