"Aici poti sa zbori purtat de aripile fluturilor. Calatorie placuta!"

joi, 20 martie 2014

CHIAR DACA...



Chiar dacã-ar adormi vulcanii
Sub pãturi groase de ani mulți,
Voi clocoti eu ȋn toți anii
Ce din clepsidrã nu mi-s rupți.

Chiar dacã marea-și uitã valul
Si nu mai udã plaja vieții,
In lacrimi am sã inund malul
Clãdit din pietrele tristetii.

Chiar dacã codru-și varsã frunza
Ca pe-o mâncare alteratã,
Voi ȋnverzi eu, fiind muza
Ce-ți ține lira acordatã.

Chiar dacã soarele se-ascunde
Sub norii grei de negrã ceațã,
Voi fi lumina ce pãtrunde
In visul tãu spre a prinde viațã.

Chiar dacã nu-nfloresc salcâmii
Si albinele nu strâng nectar,
Voi fi eu mireasma lumii
Nerãspânditã ȋn zadar.

Chiar dacã mâine nu mai vine,
Terra refuzã ȋnvârtirea,
Azi te voi devora ȋn mine,
Trãind complet nemãrginirea!


            Viorica Bota, 11-12 mart 2014


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu