"Aici poti sa zbori purtat de aripile fluturilor. Calatorie placuta!"

miercuri, 11 februarie 2015

Micimea mea luminoasa



MICIMEA MEA LUMINOASA
O lunã imensã îmi sfideazã micimea,
Etalând cu aroganțã rotundu-i perfect
De luminã obținutã rapid, dar suspect,
Dintr-un soare adormit ce-i iartã cruzimea.
Iși plimbã orgoliul pe cremenea nopții,
Sub pași grei strivește petale de vise,
Predate naiv în clipe interzise
De efemeri pãmânteni, prizonierii morții.
Dar în micimea mea eu am luminã-n suflet,
Nãscutã din iubire, nu luatã îndoielnic
De la vreun mândru “astru” pãmântean vremelnic,
In versuri, cu umilințã, o expun complet.
Vioris (Viorica Bota)


Un comentariu:

  1. E frumoasa, dar trista :) Se simte .ca la toti poeti, starea ta sufleteasca.....si curat

    ca sufletul tau :)

    RăspundețiȘtergere